Ogłoszenie dt. ustawienia poprawnej strefy czasowej

Z powodu zgłoszeń dotyczących problemów z odznaczaniem tematów jako przeczytane, prosimy o zweryfikowanie swoich ustawień strefy czasowej. W poniższym linku podane zostały poprawnej ustawienia strefy czasowej dla Polski.

Link: viewtopic.php?f=25&t=23363

Jak usunąć teflon z lakieru ?

Twój samochód potrzebuje opieki, ale nie wiesz, od czego zacząć ? Pisz i wklejaj zdjęcia.
Awatar użytkownika
Pepper
Posty: 257
Rejestracja: 17 kwie 2010, 01:26
Imię: Piotrek
Auto: Audi TT, Audi A3 Sportback
Lokalizacja: Łódź

Jak usunąć teflon z lakieru ?

Postautor: Pepper » 29 lip 2010, 23:25

Kilka dni temu kupiłem samochód i poprzedni właściciel z dumą poinformował mnie, że auto jakiś czas temu zostało pokryte teflonem, który ma powodować że auto się świeci po myciu, mniej brudzi, lakier się mniej niszczy i ogólnie jest czarodziejski ten teflon. Mówił coś, że dostał roczną gwarancję - tyle z teorii.
W praktyce sprawa wygląda tak, że lakier posiada typowe oznaki mycia na szczotkach, poktyty jest gęstą siatką kolistych zarysowań, mniejszych i wiekszych rysek, ogólnie nadaje się do porządnej korekty a jedyna gwarancja o jakiej można mówić to według mnie gwarancja na to że lakier nie został w żaden sposób przygotowany przed położeniem w nie wiadomo jakim celu tego teflonu. Ogólnie usługa wykonana na poziomie perfumowania nie mytych 2 tygodnie nóg.
Moje pytanie - czy muszę w jakiś specialny sposób usunąć to g.... z lakieru przed przystąpieniem do korekty ? i czy ten teflon może mieć jakiś negatywny wpływ na sam proces korekty? Zakładam, że to mazidło w jakiś sposób zwiazało się z warstwą klaru a właściwie przywarło do jego powierzchni więc logicznym wydaje się że zostanie usunięte wraz z użyciem ściernych past, ale może się mylę. Jeśli ktoś miał do czynienia z korektą lakieru pokrytego takim czymś będę wdzięczny za sugestie, chodzi w skrócie o to czy są jakieś niebezpieczeństwa z tym związane? Chciałbym jak najszybciej przeprowadzić korektę i zabezpieczyć samochód po swojemu to znaczy przy użyciu tradycyjnych metod, cleaner, wosk, detailer etc.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Pepper, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
fonnes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 546
Rejestracja: 03 sie 2009, 21:35
Imię: Mirek
Auto: SY Rexton II '07 + Ix-35 '12
Lokalizacja: Mielno/Koszalin
Kontaktowanie:

Postautor: fonnes » 30 lip 2010, 07:13

Umyj auto pianą aktywną, wyglinkuj i po teflonie cud, jeżeli on tam jeszcze jest :lol:
Jeżeli pomagam na forum, to robię to BEZINTERESOWNIE :)

Awatar użytkownika
kuflik
Moderator
Moderator
Posty: 3475
Rejestracja: 09 cze 2009, 20:17
Imię: Maciej
Auto: Astra
Lokalizacja: poznań

Postautor: kuflik » 30 lip 2010, 09:28

fonnes pisze:Umyj auto pianą aktywną, wyglinkuj i po teflonie cud, jeżeli on tam jeszcze jest

Nie bądź taki pewien:) To potrafi się całiem dobrze trzymać, ale jak polecisz maszyną to zniknie raz dwa.
Bynajmniej nie znaczy Przynajmniej!

Awatar użytkownika
AreK
Moderator
Moderator
Posty: 4570
Rejestracja: 05 mar 2010, 20:54
Imię: Arek
Auto: czarne
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: AreK » 30 lip 2010, 12:39

Podczas korekty wszystko powinno zniknąć.

Awatar użytkownika
Marco
Master
Master
Posty: 2693
Rejestracja: 17 gru 2009, 18:42
Imię: Mr.Shine
Auto: Ford Focus mk3,Opel Corsa D
Lokalizacja: Pabianice
Kontaktowanie:

Postautor: Marco » 30 lip 2010, 13:12

Piotrek ,czyli udało Ci się znaleźć coś? :-] czekamy na relacje w "Pokaz swój blask" ;)
___________________Mr.Shine__________________

Awatar użytkownika
maestro00
Posty: 1279
Rejestracja: 11 gru 2009, 21:59
Imię: Kamil
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: maestro00 » 30 lip 2010, 16:53

Jak wspomniano.
Umyj dobrze aktywna pianą i zejdzie prawie w całości bo powierzchnia na pewno nie była należycie oczyszczona i przygotowana.
Zresztą pod polerką też zejdzie.

Awatar użytkownika
Pepper
Posty: 257
Rejestracja: 17 kwie 2010, 01:26
Imię: Piotrek
Auto: Audi TT, Audi A3 Sportback
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Pepper » 31 lip 2010, 02:45

Dzęki za porady :good: w takim razie nie pozostaje nic innego jak zabierać się do pracy nad lakierem.
Marek jeśli chodzi a auto to z pierwotnego założenia na A6 kombi w dieslu zrobiło się jakimś cudem TT w benzynie :) Tłumaczę sobie że to audi i to audi, nawet taki sam znaczek mają :D
Korektę chyba ogarnie Łukasz bo nie widzę tego ze swoją maszynką DA, a jest co robić.
Nie wszystko Z.... co się świeci ;)

Awatar użytkownika
Marco
Master
Master
Posty: 2693
Rejestracja: 17 gru 2009, 18:42
Imię: Mr.Shine
Auto: Ford Focus mk3,Opel Corsa D
Lokalizacja: Pabianice
Kontaktowanie:

Postautor: Marco » 31 lip 2010, 13:13

Pepper pisze:z pierwotnego założenia na A6 kombi w dieslu zrobiło się jakimś cudem TT w benzynie
W sumie niewielka roznica.... :lol:

Pepper pisze:Korektę chyba ogarnie Łukasz
Myślałem ze do mnie przyjedziesz :(
___________________Mr.Shine__________________

Awatar użytkownika
Pepper
Posty: 257
Rejestracja: 17 kwie 2010, 01:26
Imię: Piotrek
Auto: Audi TT, Audi A3 Sportback
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Pepper » 02 sie 2010, 00:57

Do Łukasza miałem telefon, ale nic straconego bedę miał jeszcze wkrótce Passata do ogarniecia ;) napisze na pw żeby nie robić off-topa.
Nie wszystko Z.... co się świeci ;)


Wróć do „Szukam pomocy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 5 gości